Karma izstrādā jaunu kurināmā elementu elektrisko transportlīdzekli. Elektrostacija kā sākuma degvielu izmantos metanolu, kas ir daudz videi draudzīgāks nekā benzīns vai dīzeļdegviela. Tomēr tik un tā to nevajadzēs sadedzināt.
Metanola automašīnas, ieskaitot sintētiskās automašīnas, jau veiksmīgi eksistē tirgū un patiešām palīdz samazināt piesārņotāju emisijas līmeni. Tomēr šajos transportlīdzekļos metanols tiek izmantots tandēmā ar tradicionālo iekšdedzes motoru.
Karma piedāvā atšķirīgu pieeju. Tās inženieri izstrādā īpašu instalāciju, kuras iekšpusē notiks kontrolēta ķīmiskā reakcija metanola sadalīšanai. Šādi iegūtā enerģija tiek pārveidota par elektrību, kas tiek pārnesta uz automašīnas vilces motoriem.
Līdzīgas tehnoloģijas tiek izmantotas BMW un Toyota, bet degvielai tiek izmantots augstspiediena ūdeņradis. Tas rada ne pārāk drošu struktūru iespējamo ceļu satiksmes negadījumu laikā, un pašas ūdeņraža izmaksas ir diezgan augstas, atšķirībā no metanola. Tāpēc Karma attīstība var būt ļoti daudzsološa un novatoriska.
Ja izsit automašīnas logu, ko darīt?
Auto zinas
Volvo EV tiks pārdoti tikai tiešsaistē
Auto zinas
Elektriskais krosovers EV9 - jaunums no dienvidkorejiešiem
Auto zinas
Pārbaudes brauciens JAC iEV7S
Auto zinas
Mitsubishi Outlander PHEV atjaunināts Eiropā
Auto zinas
Honda HR-V pārgāja uz elektrisko vilci
Auto zinas
Hibrīds Geely Jiaji PHEV iepriecinās ar jaudas rezervi
Auto zinas
FAW Bestune NAT elektriskā automašīna ienāks taksometru pakalpojumā
Auto zinas
Rivians izveido jaunu elektrisko pikapu
Auto zinas
Elons Musks vēlas iemācīt Teslai lidot
Auto zinas
Testa brauciens Genesis GV70 elektriskā automašīna
Auto zinas
Volkswagen pārstrādās vecās baterijas
Auto zinas
Izmēģiniet Tesla Roadster
Auto zinas
Automašīnu cenas krītas
Auto zinas
Izmēģiniet Lexus LS 500 AWD ar autopilotu
Auto zinas