Volkswagen uzsāk jaunu rūpnīcu, lai pārstrādātu vecās baterijas no elektriskajiem transportlīdzekļiem. Zalcitterā uzbūvētā rūpnīca projektēto jaudu sasniegs līdz 2022. gada vidum un nākotnē spēs nodrošināt līdz pat 10 procentiem no resursiem, kas nepieciešami jaunu akumulatoru montāžai.
Saskaņā ar aprēķinātajiem datiem rūpnīcas jauda būs pietiekama 3600 automašīnu litija jonu šūnu, kuru kopējais svars ir 1500 tonnas, ikgadējai apstrādei. Ja ar to nepietiek, inženieri ir gatavi palielināt jaudu un būvēt jaunas līnijas.
Pārstrādes laikā iegūtais litijs, fosfors, kobolds un citi retzemju materiāli maksā daudz naudas. Tajā pašā laikā to ieguvi papildina milzīgs ūdens patēriņš un videi nekaitīgu degvielu sadedzināšana, kas veicina smagu vides piesārņojumu. Ņemot vērā visus šos faktorus, pārstrādes rūpnīca, kas ļauj īstenot otrreizējās ražošanas ciklu, atmaksāsies nākamajos piecos gados.
Papildus šiem materiāliem ir paredzēts izmantot varu, alumīniju un pat plastmasu, kas iegūta no baterijām. Pēc uzņēmuma inženieru domām, līdz 99% no visiem materiāliem var pārstrādāt un atkārtoti izmantot, kas nav laba ziņa!
Honda HR-V pārgāja uz elektrisko vilci
Auto zinas
Izmēģiniet Lexus LS 500 AWD ar autopilotu
Auto zinas
Ir zināma jaunā JAC J7 sedana galīgā cena
Auto zinas
Tesla piedāvās automašīnas ar veciem akumulatoriem
Auto zinas
Hibrīds Geely Jiaji PHEV iepriecinās ar jaudas rezervi
Auto zinas
Volvo EV tiks pārdoti tikai tiešsaistē
Auto zinas
Nestandarta maksājumu standarti
Auto zinas
Ar ko pārsteigs Hyundai elektriskais krosovers Kona II
Auto zinas
Izmēģiniet automašīnu Volkswagen ID.3
Auto zinas
Mitsubishi Outlander PHEV atjaunināts Eiropā
Auto zinas
Pārbaudes brauciens JAC iEV7S
Auto zinas
Nākamajos gados Zoe aizstās Renault 5
Auto zinas
Rivians izveido jaunu elektrisko pikapu
Auto zinas
Nirnbergā tiek atvērts Audi uzlādes centrs
Auto zinas
Hyundai attīsta akumulatoru ekosistēmu
Auto zinas