Volkswagen uzsāk jaunu rūpnīcu, lai pārstrādātu vecās baterijas no elektriskajiem transportlīdzekļiem. Zalcitterā uzbūvētā rūpnīca projektēto jaudu sasniegs līdz 2022. gada vidum un nākotnē spēs nodrošināt līdz pat 10 procentiem no resursiem, kas nepieciešami jaunu akumulatoru montāžai.
Saskaņā ar aprēķinātajiem datiem rūpnīcas jauda būs pietiekama 3600 automašīnu litija jonu šūnu, kuru kopējais svars ir 1500 tonnas, ikgadējai apstrādei. Ja ar to nepietiek, inženieri ir gatavi palielināt jaudu un būvēt jaunas līnijas.
Pārstrādes laikā iegūtais litijs, fosfors, kobolds un citi retzemju materiāli maksā daudz naudas. Tajā pašā laikā to ieguvi papildina milzīgs ūdens patēriņš un videi nekaitīgu degvielu sadedzināšana, kas veicina smagu vides piesārņojumu. Ņemot vērā visus šos faktorus, pārstrādes rūpnīca, kas ļauj īstenot otrreizējās ražošanas ciklu, atmaksāsies nākamajos piecos gados.
Papildus šiem materiāliem ir paredzēts izmantot varu, alumīniju un pat plastmasu, kas iegūta no baterijām. Pēc uzņēmuma inženieru domām, līdz 99% no visiem materiāliem var pārstrādāt un atkārtoti izmantot, kas nav laba ziņa!
Ford plāno elektrificēt Eiropas modeļus
Auto zinas
Kia Niro EV atzina par labāko elektrisko automašīnu tirgū
Auto zinas
Volvo EV tiks pārdoti tikai tiešsaistē
Auto zinas
Elons Musks vēlas iemācīt Teslai lidot
Auto zinas
Ja izsit automašīnas logu, ko darīt?
Auto zinas
Audi un FAW ražos lētus elektriskos transportlīdzekļus
Auto zinas
Testa brauciens Genesis GV70 elektriskā automašīna
Auto zinas
Startēšana REE Automotive vienkāršos elektrisko transportlīdzekļu izveidi
Auto zinas
Ar ko pārsteigs Hyundai elektriskais krosovers Kona II
Auto zinas
Izlaista elektriskā automašīna Hyundai Ioniq 5
Auto zinas
Nissan pārbaudīs elektriskos vilcienus
Auto zinas
Mitsubishi Outlander PHEV atjaunināts Eiropā
Auto zinas
Rivians izveido jaunu elektrisko pikapu
Auto zinas
Ford Mustang Mach-E saņēma uzlabotu akumulatoru
Auto zinas
Izmēģiniet Tesla Roadster
Auto zinas