Ķīnas elektriskais krosovers JAC iEV7S pamazām iegūst popularitāti NVS valstu un Eiropas autovadītāju vidū. Šim modelim ir pieejamas izmaksas, pieņemams komforts un labas tehniskās īpašības. Apskatīsim plusi un mīnusi kopā.
Automašīnas dizains ir veidots atbilstoši visiem kanoniem un atstāj patīkamu iespaidu, lai gan virsbūves uzbūves kvalitāte atstāj daudz ko vēlamu, un tā nesasniedz Eiropas un Japānas kolēģus. Tas pats attiecas uz salonu, kas izgatavots no lētiem materiāliem, kas parasti cenšas atdarināt greznību un prestižu.
Tehnisko parametru ziņā zem JAC iEV7S pārsega ir pieticīgs 85 ZS sinhronais motors. Tajā pašā laikā automašīnā tiek uzstādīts 89 kW / h litija jonu akumulators, kas atbilstoši WLTP ciklam spēj nodrošināt jaudas rezervi 280 kilometru garumā. Kopumā tas ir vairāk nekā pietiekami ikdienas lietošanai automašīnā pilsētas vidē.
Vadāmības ziņā JAC iEV7S daudz neatšķiras no citiem elektriskajiem transportlīdzekļiem. No tā nevajadzētu gaidīt nekādu īpaši ātru dinamiku. Tomēr kā ikdienas transportlīdzeklis tas noteikti ir labs.
Ford plāno elektrificēt Eiropas modeļus
Auto zinas
Hibrīds Geely Jiaji PHEV iepriecinās ar jaudas rezervi
Auto zinas
Elektriskais krosovers EV9 - jaunums no dienvidkorejiešiem
Auto zinas
Nirnbergā tiek atvērts Audi uzlādes centrs
Auto zinas
Automašīnu cenas krītas
Auto zinas
Izmēģiniet Lexus LS 500 AWD ar autopilotu
Auto zinas
Tesla piedāvās automašīnas ar veciem akumulatoriem
Auto zinas
Nākamajos gados Zoe aizstās Renault 5
Auto zinas
Volkswagen ID.5 nonāk iepriekšējā ražošanā
Auto zinas
Mitsubishi Outlander PHEV atjaunināts Eiropā
Auto zinas
Testa brauciens Genesis GV70 elektriskā automašīna
Auto zinas
Hyundai attīsta akumulatoru ekosistēmu
Auto zinas
Ar ko pārsteigs Hyundai elektriskais krosovers Kona II
Auto zinas
Ford Mustang Mach-E saņēma uzlabotu akumulatoru
Auto zinas
Jauna elektriskā automašīna Volvo C40 Recharge gatavojas izlaišanai
Auto zinas