Volvo fanātiski ir skāris vidi un nepārtraukti palielina saražoto elektrisko transportlīdzekļu skaitu, neaizmirstot samazināt modeļus ar iekšdedzes motoriem un pat hibrīdām spēkstacijām. Līdz 2030. gadam Volvo zīmols plāno kļūt par simtprocentīgi elektrisku zīmolu un pilnībā atteikties no benzīna un dīzeļdzinēju izmantošanas.
Tomēr uzņēmums neapstājas pie šī mērķa, izstrādājot un ieviešot tehnoloģijas, kas tieši vai netieši labvēlīgi ietekmēs vidi. Piemēram, nesen tika ieviests īpašs serviss, kas mudina Volvo hibrīdauto īpašniekus izmantot elektrisko vilci, neiedarbinot iekšdedzes motoru.
Pašreizējās ziņas ir pilnīga elektrisko transportlīdzekļu pārdošanas pāreja uz tiešsaistes režīmu. Tam ir vairāki iemesli, tostarp vides iemesls. Izmantojot tiešsaistes iespējas, jūs galu galā varat samazināt enerģijas patēriņu un novērst nevajadzīgus soļus automašīnas pirkšanas procesā.
Vēl viena laba ziņa Eiropas autobraucējiem būs iespēja iegādāties abonēšanas sistēmu no Volvo, izmantojot abonēšanas sistēmu, kas sāk gūt impulsu daudzu autoražotāju vidū.
Izmēģiniet Lexus LS 500 AWD ar autopilotu
Auto zinas
Ja izsit automašīnas logu, ko darīt?
Auto zinas
Rivians izveido jaunu elektrisko pikapu
Auto zinas
Kā izvēlēties ziemas riepas
Auto zinas
Automašīnu cenas krītas
Auto zinas
FAW Bestune NAT elektriskā automašīna ienāks taksometru pakalpojumā
Auto zinas
Ir zināma jaunā JAC J7 sedana galīgā cena
Auto zinas
Ford Mustang Mach-E saņēma uzlabotu akumulatoru
Auto zinas
Hibrīds Geely Jiaji PHEV iepriecinās ar jaudas rezervi
Auto zinas
Ford plāno elektrificēt Eiropas modeļus
Auto zinas
Karma pārbauda metanola degvielas elementus
Auto zinas
Volkswagen ID.5 nonāk iepriekšējā ražošanā
Auto zinas
Volkswagen pārstrādās vecās baterijas
Auto zinas
Nestandarta maksājumu standarti
Auto zinas
Nirnbergā tiek atvērts Audi uzlādes centrs
Auto zinas