Volvo fanātiski ir skāris vidi un nepārtraukti palielina saražoto elektrisko transportlīdzekļu skaitu, neaizmirstot samazināt modeļus ar iekšdedzes motoriem un pat hibrīdām spēkstacijām. Līdz 2030. gadam Volvo zīmols plāno kļūt par simtprocentīgi elektrisku zīmolu un pilnībā atteikties no benzīna un dīzeļdzinēju izmantošanas.
Tomēr uzņēmums neapstājas pie šī mērķa, izstrādājot un ieviešot tehnoloģijas, kas tieši vai netieši labvēlīgi ietekmēs vidi. Piemēram, nesen tika ieviests īpašs serviss, kas mudina Volvo hibrīdauto īpašniekus izmantot elektrisko vilci, neiedarbinot iekšdedzes motoru.
Pašreizējās ziņas ir pilnīga elektrisko transportlīdzekļu pārdošanas pāreja uz tiešsaistes režīmu. Tam ir vairāki iemesli, tostarp vides iemesls. Izmantojot tiešsaistes iespējas, jūs galu galā varat samazināt enerģijas patēriņu un novērst nevajadzīgus soļus automašīnas pirkšanas procesā.
Vēl viena laba ziņa Eiropas autobraucējiem būs iespēja iegādāties abonēšanas sistēmu no Volvo, izmantojot abonēšanas sistēmu, kas sāk gūt impulsu daudzu autoražotāju vidū.
Izmēģiniet Lexus LS 500 AWD ar autopilotu
Auto zinas
Audi un FAW ražos lētus elektriskos transportlīdzekļus
Auto zinas
Startēšana REE Automotive vienkāršos elektrisko transportlīdzekļu izveidi
Auto zinas
Izmēģiniet automašīnu Volkswagen ID.3
Auto zinas
Nestandarta maksājumu standarti
Auto zinas
Hyundai attīsta akumulatoru ekosistēmu
Auto zinas
Kia Niro EV atzina par labāko elektrisko automašīnu tirgū
Auto zinas
Hibrīds Geely Jiaji PHEV iepriecinās ar jaudas rezervi
Auto zinas
Nirnbergā tiek atvērts Audi uzlādes centrs
Auto zinas
Ir zināma jaunā JAC J7 sedana galīgā cena
Auto zinas
Izlaista elektriskā automašīna Hyundai Ioniq 5
Auto zinas
FAW Bestune NAT elektriskā automašīna ienāks taksometru pakalpojumā
Auto zinas
Mitsubishi Outlander PHEV atjaunināts Eiropā
Auto zinas
Nākamajos gados Zoe aizstās Renault 5
Auto zinas
Ar ko pārsteigs Hyundai elektriskais krosovers Kona II
Auto zinas