Hyundai plāno izstrādāt un ieviest savu akumulatoru sistēmu elektriskajiem transportlīdzekļiem. Ekosistēma ir paredzēta, lai uzlabotu transportlīdzekļu efektivitāti un samazinātu slogu pārstrādātājiem, kuri pārstrādā vecās baterijas.
Projekts sākas taksometru pakalpojumiem, kas izmanto Hyundai elektriskos transportlīdzekļus kā sava autoparka mugurkaulu. 3-5 gadu aktīvas lietošanas laikā litija jonu akumulatoriem rodas amortizācijas bojājumi, kas izpaužas kā jaudas zudums. Parasti noteiktā laika posmā sākotnējā jauda samazinās līdz 60-80 procentiem no oriģināla.
Klasiskajā ķēdē šādas baterijas ir jāpārstrādā. Hyundai plāno tos aizstāt ar jauniem un izmantot elektriskos transportlīdzekļos nedarbinātas šūnas kā stacionāras enerģijas uzkrāšanas ierīces, kur tās var kalpot vēl 10–15 gadus, neizmantojot atkritumus.
Pieprasījums pēc stacionārām krātuvēm pastāvīgi palielinās, palielinoties saules un vēja elektrostacijām, tāpēc projekts ir diezgan dzīvotspējīgs. Šādi izveidotā ekosistēma ļaus izmantot visu saražoto bateriju potenciālu.
Honda HR-V pārgāja uz elektrisko vilci
Auto zinas
FAW Bestune NAT elektriskā automašīna ienāks taksometru pakalpojumā
Auto zinas
Nākamajos gados Zoe aizstās Renault 5
Auto zinas
Ford Mustang Mach-E saņēma uzlabotu akumulatoru
Auto zinas
Volvo EV tiks pārdoti tikai tiešsaistē
Auto zinas
Automašīnu cenas krītas
Auto zinas
Karma pārbauda metanola degvielas elementus
Auto zinas
Testa brauciens Genesis GV70 elektriskā automašīna
Auto zinas
Izmēģiniet automašīnu Volkswagen e-Golf
Auto zinas
Izmēģiniet Lexus LS 500 AWD ar autopilotu
Auto zinas
Hyundai attīsta akumulatoru ekosistēmu
Auto zinas
Elektriskais krosovers EV9 - jaunums no dienvidkorejiešiem
Auto zinas
Ir zināma jaunā JAC J7 sedana galīgā cena
Auto zinas
Elons Musks vēlas iemācīt Teslai lidot
Auto zinas
Audi un FAW ražos lētus elektriskos transportlīdzekļus
Auto zinas